Friday, January 11, 2013

LANGKAH PERTAMA HADI

Assalamualaikum ...
Agaknya beginilah menteri kita tidur
belajar bertatih sendiri
mek membantu
Esok 12-01-2013 genaplah umur mohd nadzran hadi satu tahun ,selamat hari lahir anak ibu semoga hadi akan sentiasa di bawah lindunganNya amin... Dah seminggu aku tak buat catatan sebab sibuk dengan hadi yang dah nak memulakan langkah pertamanya ,ditambah pula dengan masaalah kakak dia along yg sakit perut sebab allergik seafood,banyak juga benda yg berlaku sejak catatan terakhir aku hari tu,kambing mek aku Merah dah selamat dikorbankan akibat sakit sempena musim hujan(sakit kesejukkan).Malam ni anak-anak dara aku takde,diorang tidur rumah mek(mertuaku)mek nak bawa diorang pergi tengok persembahan dikir barat.Aku dgn Hadi melepak dengan Abah diaorang kat cc.

No comments: