Tuesday, January 1, 2013

01 januari 2013

SELAMAT TAHUN BARU 

     Hari ini hari pertama kalender 2013 ,usia pun dah bertambah setahun .Anak-anak pun dah bertambah besar.Hari ini hari pertama sekolah anak -anak teruja nak ke sekolah hari ini maklumlah ari pertama persekolahan.Alhamdulilah semuanya berjalan lancar walaupun hujan renyai-renyai.Hari ni cc(tempat aku kerja) lengang 
belah pagi maklumlah kebanyakkan regular customer dah bersekolah.Oleh kerana hujan suami aku pun masih bercuti jadi dapatlah aku luangkan masa di rumah,alah buat ape-ape yg patut.
    Tengahari ni aku cuma goreng ikan tongkol ,dah ade sambal tempoyak ,budu, ulam timun dan kari semalam dah okaylahtu.
Entahlah...takde cerita menarik yg aku nak tulis hari ni.Mungkin besok kalau ade kelapangan,itupun kalau panjang umur......... 

No comments: